søndag 12. desember 2010

Sköna söndag!

Idag hadde jeg store planer om å ta meg en tur til favorittkafeen Liebling for å møte en venninne. Jeg hentet ned dunjakke og vintersko fra loftet og hadde tenkt ta meg en lang tur etterpå. Men som ett brev på posten kom høstens første migrene. Helt ut av det blå. Så jeg tok medisinen min, tok ørepropper og la meg og sov med kattene i dagsengen. Nå noen timer senere er hodepinen borte og jeg har spist litt vanilieis med varme skogsbær sammen med Kent. En spasertur nå har ikke samme sjarm som mitt på dagen da solen skinner og det er bitende kaldt.

[Klikk på bildene for større format.]

I fredags var jeg på julebord sammen med mine kollegaer i Radiocrafts. Vi dro fra kontoret i 14 tiden og sjekket inn på Sundvolden Hotell. Jeg fikk rom i den nye delen og det var superflott. Vakre møbler, tekstiltapet og flott fotografi som kunst på veggen. Gutta kastet seg i utendørsjacuzzien og jeg tok meg en tur i butikken for å kjøpe meg en "jeg gjør meg klar for fest pils". Etterpå møttes vi for å se på juleshow som ble etterfølget av en flott julebuffet. Jeg orket ikke å smake på allt så rakefisk- og lutefiskstasjonen sto jeg over.



Jeg fikk komplimenter for min nye kjole. Den beste fra to damer 60+ kl.  03.30 i heisen på hotellet.

Dame 1 til dame 2 : Der er hun som er så kul!
Dame 2 til meg: Åh, det er du som er så kul! Bli med på nachspiel!

Stort takk!!! Slike kommentarer varmer godt!! Og nei, jeg stupte i seng, ikke noe nach på meg.

Kjolen kjøpte jeg i butikken Naughty Shadows. De har også nettbutikk: http://www.naughtyshadows.no/ns/ Jeg er veldig nære å kjøpe meg to kjoler til der. Samme stil, med insvinget liv og stort sirkel skjørt. Begge to fra Bettie Page Clothing.

Lørdagen var jo som ventet litt tung, men jeg var oppe i 10 tiden og første bil til Oslo gikk 11. Resten av dagen ble tilbragt i horisontal stilling. Kent var på julebord nummer to i rekken denne helgen og jeg ladet opp med kaker, is, gulerøtter med dip, serrano skinke katter og sitronbrus. Og nei, jeg spiste ikke allt. Men jeg må ha valgmuligheter som kan dekke mulige cravings i løpet av kvelden.

Ingen kommentarer: