fredag 7. november 2008

Forum og nettvett!

Har fri idag, sitter i sofaen og drikker te, ser på morgen tv og surfer. Jeg er medlem av noen forskjellige forum på nett. Facebook som de fleste kjenner, Origo.no og Underskog.no. Dessuten Sykroken.no og Tettintill.no

Facebook bruker jeg til å markedsføre Sømmelig og holde kontakten med venner som ikke bor i Oslo. Veldig fornøyd. Litt irriterende med alle invitasjoner til forskjellige tester og ting og tang. Men de kan man ingnorere så det løser seg fint.

Origo.no bruker jeg for å holde kontakten med min Nettverksgruppe Midas. Litt for å markedsføre Sømmelig og så generellt for informasjon og samtaler med folk med samme intresser. Er medlem i Matsonen, Håndverksonen, Slow Food, osv. Og her må jeg si jeg blir irritert! Masse mennesker inne på Origo maser og konspirerer og slenger bare ur seg dritt. De er ufine mot vaktmesterne som skøter det tekniske. Hva er det med voksne mennesker som ikke kan oppføre seg så snart de sitter ved en PC??!!!

Feks; (etter at en av vaktmesterne har pent svart på spørsmål og fortalt vedr at de ikke kommer å forandre tjenesten etter dennes ønske.)

Om dere ønsker å kaste meg ut fra Origo, så gjør det! Er på lufte i morgen under et annet navn som så mange andre grå eminenser! Dere legger jo opp til alt rotet selv ved å være totalt useriøse!

Hvor kom dette ifra?? Jeg er sjokkert. Synes synd på gutta som lager en fantastisk tjeneste, svarer på alle spørmål i løpet av null og niks samtidlig som de faktiskt utvikler tjenesten og sansynlighvis har masse å gjøre. Sukk!

Underskog.no bruker jeg for mye, her prokrastinerer jeg... Elsker å lese inlegg i forumet "Tyvlyttet" ler meg skakk. Gir bort ting på "Fred, Frihet og alt gratis" og tigger ting på samme forum. Legger ut event som har med Sømmelig å gjøre og leser forum som har med reise, humor, mat og alt mellom himmel og jord. Også her finns det mennesker som kun er ute etter å skape trøbbel. Det er så trist for allt i allt er Underskog ett fantastiskt fora for intressante mennesker.

Sakset fra Tyvlyttet:

To rockegutter, den ene i pinetrange svarte jeans:

- Vi kan møtes etterpå, jeg skal bare hjemom og spise og skifte og sånn.

- Ja, du må vel få av deg de der tightsa.

- (litt såret) Det ække tights!

- Altså, helt ærlig: det ER tights.


Ikveld skal jeg se Apoptygma Berzerk på Elektrostat. Gleder meg som et barn!!! Me sjåast!


Ingen kommentarer: