søndag 9. november 2008

Apoptygma Berzerk på Fabrikken

Jeg er fortsatt like stolt av min fine Apoptygma tattovering jeg valgte da jentene plasserte meg på Lucky 7 Tattoos på mitt utdrikkingslag for 2 år siden. Hvis det ikke synes godt nok på bilden så sitter den alltså i nakken.

Elektrostat har gått av stabeln og fredagen var helgens høydepunkt for meg. Kl 01.00 gikk Apop på scenen og det ble en fantastisk konsert!!

Den ene låten bedre enn den andre og fantastiske versioner av gamle godinger. Jeg har alltid vært en klassisk Kathys Song jente men etter denne konserten går In this togehter (se video lenger ned i inlegget) av med mest nynnede sang i løpet av helgen. Otroligt bra framført og jeg kan bare si at jeg danset, lo og gråt nesten for konserten var såååå bra.

http://www.last.fm/music/Apoptygma+Berzerk

Ingen kommentarer: