onsdag 27. juni 2012

Vad gjorde jeg egentlig i Rådhuset?

Jo det skal jeg si deg, jeg var i vielse. Christer og Bernard giftet seg, på dagen 10 år etter dem møttes.

Den fantastiske naboen spurte om hun fikk lov å pynte i hagen for den etterfølgende champagnefeiringen. Tenk at det finns så hyggelige mennesker. Så fint som det ble!

Vi drakk champagne under teltduken og det regnet så hardt at vi fikk rope litt til hverandre...

Skal man kose seg så skal man kose seg. Champagne og gode oster, samt masse jordbær!

Christer er glad! Jeg har ikke rukket å spørre Bernard om det er ok med bilde, så jeg bruker ett der han er i bakgrunnen tils videre.

Se ringen!

Champagnesabel i gave!

Etterpå var det middag for noen få gjester. Bordsdekningen var fantastisk. Ingen detalj glemt. Maten var fantastisk og vi satt til bords og koset oss til langt over midnatt.

Blomsterdekorasjoner fra Finn Schiøll.

Rasmus var såklart med hele kvelden. Noen ganger når det var oppehold tok han seg en tur på taket. Vakre katten som er så stor så stor.

Ingen kommentarer: