onsdag 20. juni 2012

Bissi bissi!!

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Det går i hundre nå for tiden. Vi har masse å gjøre på jobb, så mine få timer hver dag rekker ikke til. Jeg jobber jo bare 60%. Men det er jo luxusproblem, eller hur! Jeg har jobbet mye overtid og nå har jeg en uke ekstra ferie, for jeg tar ut mine extratimer i fri.

Kent og jeg planlegger også ferie, vi reiser ut den 28 juni og kommer tillbake to uker senere. Vi skal kjøre bil i Europa. I år blir det Nederland, Tyskland, Louxemburg, Østerike. Muligens Tsjekkia og Polen. Før vi kjør hjemover igjen. Jeg gleder meg som et barn!

Urk, reisens morsommeste stedsnavn. Vi besøker byen på vår andre dag. Da blir det besøk på en fotobutikk der jeg har lagt unna ting til kameraet. Så skal vi kose oss med lunsj der og se oss omkring.
 
Når vi er borte bor Anita i vår leilighet og koser med kattene. Det er luxus å ha en så søt kattepasser! ♥

Samtidlig med alt dette må jeg tømme mitt studio på Borgen. Det går bra, men det er mye som skal sorteres, selges, gis bort, kastes og pakkes om. Ikke alltid så lett.

Bilde lånt herfra: http://gulay-kutal.blogspot.no/2012/06/borgen-kunstere-og-musikere-ma-ivaretas.html
Og, ikke å forglemme, vi har hatt overnattingsgjester også. Michal og Gosia fra Polen var her fra fredag til lørdag. Og så har jeg venninne fra Malaysia på utbytte i Oslo, vi har enda ikke rukket å ses og hun reiser hjem på mandag! Krise, så nå er morgendagen booket for en kaffe på kvelden. Hun spiller i symfoniorkester og er her for å spille med KORK. Kringkastningsorkesteret.

Så er det store festiviteter i helgen. AMOUR! Det betyr mulighet for (og trang til), å kjøpe nye sko, ny kjole, accessoirer og pynteting. Det tar sin tid det også. Men nå er jeg helt i mål og er veldig fornøyd med outfiten. Rapport og muligens bilde kommer etter helgen. Kjole fant jeg på Frøken Dianas Salonger, sko og clutchveske på DNA, smykker og stæsj på H&M, belte fra Mango.

Før sommeren skal jo også skrotten stelles. Så det har blitt booket tid til voksing og hudpleie. Det gjør jeg på RÅH og Bislett Hudpleie. Jeg skal prøve å få inn en pedikyr og manikyr også.

Igår tok kattematen slutt, da må jeg kjøre til veterinærhøgskolen og kjøpe nytt. Vi gir bare kvalitetsfor til våre katter, og en trenger dessuten sånn spesial som bare kan kjøpes på klinikken. Så det går ikke å smette ned på Bunnpris når maten er slutt. En kan tro det er enkelt, men med åpningstider som ikke passer må dette også planlegges. Listen på måsten blir lenger og lenger...

Og, ja, for noen dager siden så kom jeg og Mette på at vi skal dra på ferie sammen. Når Kent sykler skal vi dra til Italia. Vi fikk masse gode tips og endte opp med Atrani. Der skal vi bo på fint hotel og bare slappe av. Sole, bade, drikke vin og løse verdensproblemer. Åh, det blir så bra!

Bilde herfra: http://www.salernoincoming.it/LuoghieTurismoATRANI.htm


Ingen kommentarer: