lørdag 31. mars 2012

Lørdagstur med Kent i Oslobyen

Kent: Agneta, her er ett spill for deg. Agneta: Takk!

Sisilianske økologiske sitroner...

Diverse snadder på Gutta på Haugen.


Det eneste stedet jeg har funnet Shropshire Blue på utenfor England.

Tomater som dufter tomat.

Det blir alltid noe godt med i posen etter ett besøk her.

Favoritteggene så langt. Kan også kjøpes på Bondens Marked direkte fra gården. Eller på Røtter lenger ned på St Hanshaugen. Sikkert også flere steder.

Lesestoff til påske og fargepenner i etui som var helt fantastisk... Den lille jenta i meg måtte ha!

Dette er dagens beste funn!!! For ca hundre år siden var vi i København og jeg fant hylleblomsteddik i en hyggelig butikk. Det viste seg å være helt vidunderlig godt. Den tok naturlignok slutt og siden da har jeg prøvd å finne ny. Denne her kostet kun 59,- (200 ml) så jeg passet på å kjøpe to. (fra Gutta på Haugen).
Halloumisalat på Colonel Mustard. Kjempegod. Det jeg trodde var sorte oliven var røde druer. Veldig godt til den salte osten. Den må jeg huske!

Etter lunsj gikk vi på Pascal og kjøpte påskeegg. Da passet vi på å ta en kaffe og hver vår macron. Nam!

Ingen kommentarer: