lørdag 31. mars 2012

Normalen?

Ah, idag, for første gangen på over en uke føler jeg meg normal igjen. Jeg kan puste fritt, jeg har energi og føler glede og entusiasme. (Høres ut som en motivasjonsforeleser, sorry). Men det er sant. Jeg følte det skikkelig idag tidlig. Våknet i 7 tiden og sto opp en time senere. Kokte kaffe og hørte på NRK P2 Verdibørsen. Dyrene våknet og Selma fikk mat og medisin. Sigrid hadde raptus og Kent sov. Igårkveld var jeg alene hjemme og passet på katten når Kent møtte arbeidskollegaer. Jeg så på TV og kledde om ett møbel. Lagde veggonachos og tok en øl. La meg tidlig og sov som en sten.

Nå skal vi snart ut i solen og spise lunsj, jeg har nettopp gitt Selma dagens andre måltid og massert potene hennes. Det liker hun veldig godt. Det er en av få ting som får henne å male (spinna). Fungerer perfekt når hun er stresset hos veterinæren også. Instant karma...

Ingen kommentarer: