tirsdag 1. juni 2010

Kjoler som søster skal se på

(Klicka för större bild.)
  • Nummer 1, har jag i størrelse 44. Den hade jag på mig på MGP festen och Cathrines fest (se bilden under). Nr. 5 är samma fast i storlek 42. Var lite osäker på om den var för trång så jag köpte den inte.
  • Nummer 2, det är den svarta från H&M som jag köpte för 50 kr på rean. Fin som bara den om man har en håll-in-strumpa på sig. 
  • Nummer 3, jättefin med blandat blankt och schiffong. Den har avtagbara axelband och är väldigt söt på. 
  • Nummer 4. Också jättefin på. Väldigt okompliserad. Jag köpte vita blommor till mitt svarta hår som accessoir. Du kan ju kanske använda svarta så det syns i ditt blonda hår?
  • Nummer 5, inte min ännu, tänker på det. Klassisk klänning i kul färg. 
  • Nummer 6. Sommar klänning som jag provade, gillade den men var osäker på om jag passar i färgen. Köpte den inte. 
  • Nummer 7. Samma som nr. 3. Här också med de matchande örhängena jag köpte. 
  • Nummer 8. Ohhhh, skor. Jag ville prova alla dessa, men det var bara dem helt till höger som fanns i min storlek. De köpte jag såklart!
 En hand i sidan tar ett kilo från midjan, eller hur man nu säger! ;) På takterasssen hos Christer og Bernard.

Ingen kommentarer: