tirsdag 1. juni 2010

Drømme kan man jo

Ok, ikke verdens mest flatterende frisyre da... Det er veldig varmt i Oslo og plutselig er den fluffige frisyren ikke så fluffy mer. Men, det jeg skulle si var att jeg dro til Manilliusjon for å prøve en leopardkjole som var på salg. Den satt ikke så bra, men tjejen som driver butikken hentet denne til høyre til meg og sa jeg måtte prøve en annen kjole. Når jeg så denne så sa jeg bare "Neeeeeej!!" Jeg har sett denne på nettet og VET att den ville passet meg. Men den koster 1500,- og jeg har ikke råd til det akkuratt nå. Men prøvet gjorde jeg i alle fall. Den sitter som støpt. Og er veeeeldig behagelig å ha på seg. Gråt og tandagnissel. (det grønne halsbandet gjør seg ikke veldig godt heller, bilden var egentlig bare for å kunne sende til Kent på mms.)

Jeg har kun 400,- å leke med idag så jeg drar til Outleten for å sjekke den cerise kjolen fra førrige innlegg, men jeg hadde husket feil. Den kostet 600.- og det hadde jeg jo ikke, så jeg kikket litt rundt. Plutselig ser jeg ett stativ med klassiske trenchcoats. Fant min størrelse og den satt veldig fint. 399.- kostet den nå. Tidligere pris er 1900.- Hurra! Husker de siste dagene når jeg har tatt på meg finkjole og ikke har hatt noe å ha til. Nå er det fikset.

Og armykjolen skal jeg fortsette drømme om!

2 kommentarer:

DR0PDEADG0RGE0US sa...

Gud vilken fin trenchcoat, är på jakt efter en fin sådan. :>

Agneta sa...

Det finns i din storlek också. I svart och grått. :)