lørdag 15. desember 2012

Min helg i bilder. 14-15 Desember.

Juletre i hagen der vi bor. Tradisjon vært år. Koooooselig!
Det er jo meg jo! Med fine øyeskyggen jeg fikk i gave av Line. Glo Minerals liquid eyeliner i aqua blå. Det er kos, når du får gaver av verdens fineste hudterapaut.


Aleksander Kiellandsplass med juletrær som hvert år! Bak ser dere Ila pensjonat.

Jeg møtte Mette og vi var på cafe og drakk kaffe og spiste kake. Cafeen heter Le Rustique og ligger i samme lokal som interiørbutikken Eske. Looooove Eske!

Stjernehimmel i Trefoldighetskirken.

Utrolig fin kirke.

Koret Oslo Voices startet opp med å synge en sang rett bak oss før de gikk ned i kirken for å fortsette konserten. Julekonserten er min juletradisjon i Oslo. Før var det med Via Cantus, nå med Oslo Voices.

Den spooky engelen i taket kastet småskumle skygger i kuplen...

Og der har vi englen i vanlig lys...

Ingen kommentarer: