søndag 1. november 2009

En deilig avslappet helg

I fredags var jeg supersliten, hele kvelden ble spandert i sofaen med te og godteri, eller jeg spiste ikke godteri, men litt sunn snacks. Ingen fest, ikke noen måsten. I går på lørdagen var Kent på trening og jeg vasket hjemme. Sen jobbet jeg litt og sen var det dags for lørdagsturen!


Vi ruslet ned i byen, handlet litt smått og godt på Food Story og bestemte oss etterhvert å dra på Süd Øst for en kaffe og lunch. Bernard kom og vi satt en stund. Etterpå var det dags for å finne en klesbutikk for Bernie trengte en skjorte for kvelden. Den fant han på Robot. Der fant jeg også to skjerf... jeg er en skjerf-oman!

Sen gikk vi hjem, duket opp litt oliven, fetaost, skinke, ost og en god øl.


Kveldens plan var Lysløypafesten på Sjokoladefabrikken. Vi kom lagom til Ester Orkester. Fantastisk konsert! Dere kan høre mer her. Egil Olsen var kjempeflink også, og gjorde en fantastisk cover av Mr Bombastic. Egil hører du på. MySpace.

Så var det noen andre band også, alle veldig flinke men ikke helt min greie. Anna kom innom på festen, og Svein og Jan. Vi drakk Cava og skravlet i noen timer til cashen tok slutt og vi dro hjem for å fortsette kvelden i sofaen. Anna dro på byen men vi andre dro tilbake til Lofotgata.

På veien hjem fant jeg en dritings jente i Super Mario drakt som var på vei fra/til en fest. Jenta fikk plutselig før sig at hun skulle tisse og dro av seg allt. Jeg løp bort og holdt opp jakka så ikke alle rundt omkring skulle se snuskan... ojoj... men hun lovade at hun visste hvor hun skulle og jeg knøt fast vesken hennes i jakken for den glemte hun hele tiden. Håper allt gikk bra med henne.

Idag har det gått langsomt, og vi har spist brunch og slappet av. Ikveld skal jeg jobbe litt så det ikke ligger så langt bak når jeg drar til London på onsdag. Har ikke lyst men må!

Ingen kommentarer: