mandag 8. juli 2013

Uke 27 i bilder

Jeg tok kattene ut i hagen fordi de maste så dj-lig. Men det regnet så det passet ikke nei. Her har de gått tilbake til døren igjen.

Jeg kjørte bilen ut til vår produsent og hentet noen varer som hastet. Elsker å kjøre vår bil.

Jeg fotograferte litt søppel på vei fra Mathallen.

Jeg fotograferte en folketom allé på vei opp mot Aleksander Kiellandsplass.

Jeg laget en ny smoothie hver morgen.

Jeg tente lys på kvelden fordi det regnet ute. Ikke ofte jeg har tente lys på sommeren. Men det passet seg så jeg passet på!

Smoothie med banan, mango, kokosyoghurt og linfrø.

Banan, bringebær, jordbæar og vanlijeyoghurt. Med dinkelflak.

Fant ut att Sigrid liker å sitte på skohylla under taket. Hun hopper dit via hylle - menneske - dodør. Hører du en katt hyle på en nøkkelhylle i gangen er det bare å gå dit og stå still. Da bruker hun deg som stepping stone.

Jeg lagde veggislasagna til meg selv når Kent var på tur. Det holdt i flere dager.

Jeg satt på balkongen og leste. Kattene var der. Såklart.

Ingen kommentarer: