onsdag 5. august 2009

Finvær i Oslo

Eller hva skal man si? Det er i hvert fall ikke striregn. Jeg syklet til jobb idag igjen, denne gangen uten hele regnutstyret. Sakte mak syklet jeg så jeg ikke skulle bli svett, og for å nyte turen. Det fungerte fint trodde jeg. Men når jeg kom inn kom det sånn ettersvetting, det er merkelig. Vi har god luft på jobbet, ikke noe varmeslag her. Så det var bare å prøve slappe av å ikke bli stressa. For dere som kjenner meg så er det jo gammalt nytt at jeg er livredd for å bli svett.. Har jo alltid deo og våtservietter i veska.

Nuvel, idag fikk vi lunch servert i kjøkkenet. Ettersom mye gjenstår av innstallasjon av hvitevare så ble det brødskiver. Men tilbehørene var mange så jeg lagde meg en sallat isteden. Det fantes både reker og laks så jeg var strålende fornøyd. Dessuten så la jeg på litt cottage cheese for å få med litt proteiner. (Kunne jo ikke stjele all laks.)

Idag har jeg ikke trening etter jobb, men noen form for aktivitet må jeg finne på så jeg tenker litt på å ta en tur ut til FOD. Ellers blir det muligens en sykkeltur eller promenad. Kneet begynner å fungere bedre så jeg tipper det går fint med en rusletur rundt Sognsvann. Skal se om jeg får noen med meg på ett eller annet.

I helgen har jeg liten lanseringsfest på atelieen. Vi har ikke hatt vår sommerfest på mange år så jeg og Kent slår dette sammen og så samler vi alle venner på en liten fest.

Ingen kommentarer: