søndag 25. april 2010

Snytt på trening!

Idag tok jeg sovmorgen, låg kvar i sengen langt etter jeg hadde våknet og bare hørte på lydene utenfor. Etterhvert sto jeg opp, litt etter 10, spiste frokost og slo på pc. Plutselig fant jeg meg selv sittendes forann pc og surfe etter informasjon om forskjellige plasser i italia. Tiden gikk og så var klokken alltfor mye. Flere timer hadde gått! Jeg dusjet, skiftet til treningsklær og var på vei til treningssenteret. Da får jeg beskjed om at min venninne kunne komme tidligere på besøk. Så treningen blir utsatt til etter besøket. Igjen, vips! ...så hadde flere timer gått. Vi hadde gått igjennom alle reisedokumenter, sjekket tranfer og utflukter. Telefonen dirret og der fant jeg en SMS fra venner som var rett rundt hjørnet. Himmel, hvor har tiden tatt veien?? Klokken var fem. Jeg hadde ikke en gang spist lunch! Bare en kokosbolle fra lille kokosbollefabrikken. Slenger inn en burger fra igår i micron for her er tid dyrbar. Nå skal bilen som har stått i uker startes med startkabler for i morgen skal gatene feies. Når bilen vel er i gang må jeg kjøre i 1,5 time for å lade batteriet. Allt i orden. Men dæven! Ingen bensin i bilen. Måleren står på rødt! Hur skal jeg tørre å stoppe bilen på bensinstasjonen? Jeg vet det er 9 liter bensin i bilen når viseren går over på rød og kjører til jeg ikke tørr sjanse lenger. Bilen starter heldigvis etter bensin er fyllt på og jeg kjører en løype rundt Oslo.

Når jeg er hjemme igjen så er klokken halv 8. Gymet stenger 8. Jaja... ikke gidder jeg ut på power walk eller annet nå. Slik blir man snytt på trening. Men jeg har jo hatt treningsklærna på halve dagen? Men når kalorier skal brennes er det ikke tanken som regnes. Men det har jo vært hyggelig da!

Ingen kommentarer: