lørdag 12. desember 2009

Dårlig med oppdateringer

Og det er nok pga mye på jobben nå. Litt for sliten når jeg kommer hjem for å ha inspirasjon til å skrive noe spennede.

Men idag har jeg en fin dag, jeg er på vei for å feire to gode venner som har fyllt resp, fyller år snart. Vi har med oss gaver, mat og vin. Ikveld skal vi kose oss masse.

I det siste har jeg fått shoppet mer enn jeg har gjort på mange år.. uten overdrive. I Berlin shoppet jeg kjoler, vinterjakke, håndlagde smykker (ene øredobben er allerede gått tapt!) og annet.

Her om dagen kjøpte jeg meg et utrolig kult halskjede og to fine belter på Kåre Lunde som jeg har skrevet om tidligere. Kul med små butikker som ikke har samme som alle andre.

Idag var jeg på IC outlet på Mølla og kjøpte meg en top og ett belte (ja, jeg har fått dilla på brede midjebelter), toppen kostet 25.- og beltet 49.- og når jeg skulle betale var det halv pris... pinlig nesten. Men kjempefine ting som jeg kommer å bruke masse.

Ellers gaver og ting til hjemmet. Vi var ute og spaserte og endte opp på Daqota for en lunch sammen med en god venn.

Nå sitter vi i sofaen med hver vår øl. Jeg med en Fullers 1845 og Kent med en Black Rocket Porter fra Slottskjellerens Bryggeri AB.

På media pc bruker vi Spotify og jeg har spillet Tori Amos, Lars Winnerbäck og nå Racoon. Snart sitter vi i en taxi og plukker opp to venner som skal til samme fest.

Moro moro!

I morgen er det julekonsert med Via Cantus i Uranienborg Kirke. Det begynner å bli en tradisjon jeg ikke vil være foruten.

Ingen kommentarer: